Påsklovet i sin största ära


Hej bloggen! Dåligt med blogginlägg under påsklovet, det ber jag om ursäkt för!! Jag har bara försökt njuta så mycket jag kan av vädret, som är 17grader + och sol. Påsklovet har spenderats med vänner varje dag i solen. Har även kollat bio 2 gånger, med angelica och en dag med jonas och alejandra. Kan skriva mer om filmerna senare. Igårkväll packade jag ner filtar och godis i min väska och möte upp Elina, senare kom jonas. Vi tog bussen till råstasjön och slog oss ner vid vattnet. Vi stannade till klockan blev 00:00. Det var jätte härligt och mysigt. Idag blir det grillning med gänget, iallafall några stycken. Ska möta upp Jonas, Homsi, Sara (kanske hennes kille) och Sofia. Ikväll har jag inga planer, måste komma på något, tänker inte sitta hemma. Puss på er!!



NAMN

BLOGG

Kommentera




Kom ihåg mig?
Trackback