I only cry in the rain


Förlåt för att jag inte uppdaterat något under helgen! Har bara njutit av att få ha några dagar off från skolan. Tänkte iallafall skriva lite om helgen. I fredags så var jag bara hemma med familjen. I lördags träffade jag upp Emma, Elin och Paula för att äta på tahi buffe. Vi hade det så jävla trevligt, älskar verkligen dom brudarna. På kvällen träffade jag Jonas och Sara och vi drog på en fest i lidingö. I söndags var jag och mamma i stan och shoppade, fick med mig ganska många saker. Senare på kvällen träffade jag Elina och Jonas, vi tog en promenad runt i Solna och bara pratade om allt. Det var min helg det. "Ville bara säga att jag gått ner 3 kg nu på ca: en månad!" Nu ska jag börja plugga till ett prov som vi har imorgon i Hund kursen. Puss på er!



NAMN

BLOGG

Kommentera




Kom ihåg mig?
Trackback